Tarzan Sushi och Erland.

denna vecka har varit en dålig vecka. det händer lite för mycket just nu, detta med T och en massa annat. Dessutom saknar jag Tarzan, Sushi och Erland något enormt just nu. man tänker på hur härligt det hade varit med en ritt i solen eller låta dem springa med valfri fart och flyga förbi på ängarna. sista gången jag red var på Erland alldeles innan han åkte. och det var ju ett tag sen. har enbart rört en häst en gång efter det. Det känns för tungt att vara bland en massa hästar just nu, vill bara ha och ha. trycka ansiktet in i pälsen och känna dess doft. lägga kinden framför Tarzans mule och så pussar och dreglar han ner hela en. allt detta. allt detta sitter i mitt inre i mina minnen. åh så jag saknar det, mest saknar jag faktiskt Tarzan, för honom vet jag att jag aldrig kan träffa igen. han var min prins. min största kärlek. den upplevelsen till att två blir en kommer jag aldrig komma så nära igen. varken med ett djur eller en människa. HAN VAR MIN STÖRSTA SKATT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: