Alalalala long.

Hejsan!
Dålig har jag varit på att skriva. Sorry för det. Haft fullt upp idag. Vaknade klockan 04:20 av Märtas normala CP utbrott när någon rör sg i trapphuset eller liknade. Börjar bli sjukt drygt. Och skulle ju upp för att jobba en kvart senare så det var bara att kliva upp. Tog sin tid att komma till jobbet då det var en massa snöstorm ute. Men jag lyssnade på sommartider och tänkte på annat och tll slut kom jag fram. Jobbade 8 h och det tog lite på kroppen men skönt nu efter.

Efter jobbet hämtade jag snabbt upp Fredrik och vi åkte till mor och far och lämnade lisa och drack kaffe. Sedan for vi direkt till örbyhus. Först till svärföräldrarna och sedan till Fredriks bror Matte och hans fästmö Emma. Fikade och hade trevligt och för första gången i mitt liv lyckde jag om någonting med saffran i. KONSTIGT. Måste vara graviditeten? Men sjukt gott var det iallafall så tumme upp för den Emma. :P Hos svärföräldrarna var det också självklart trevligt.

Nu är vi hemma efter en lång dag och jag började må sjukt illa. Jag hatar att må illa. Tycker verkligen synd om mig själv varje gång jag gör det. Men det kanske har sina orsaker. Jag har varit vaken så länge, långt mer en jag brukar och så har jag rört mig hela dagen så kroppen känns som en sten. Att vila nu kommer göra susen. Hoppas jag sover gptt och slipper Märtas CP utbrott.

Oj detta inlägg vart längre en väntat på sådan info som kanske inte är dunder rolig att läsa. Mikaelas standard. "idag har jag" Men ni får stå ut. jag är så fantasilös.

NEJ.. Nu hoppar jag i säng. GODNATT!

BTW, Pappa jag uppskattar allt du gör för mig väldigt mycket <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: