Allt och ingenting?

Inget super trevligt väder idag. Vill ut och gå på isen men det snöar ju :(
Så vad kan man istället hitta på? Fredrik går daghelg så jag är helt ensam och har super tråkigt. Sjuk som fan är jag också. Men det har jag varit i en månadstid nu och det börjar bli riktigt jobbigt.

Igår gick jag in i vecka 29. Bebis magen har blivit stor nu, Hon växer så det knakar och mamma börjar få problem =) Snart är det dags säger Fredrik, bara några veckor kvar. Det känns som en evighet och han får gärna ta över den resterande tiden. Hans tur att vara tjock och få problem. Det tycker jag lät SUPER! =D

Ska nog fortsätta rensa lite i bebis rummet idag. Fattar inte hur mycket prylar vi har sparat på oss? Grejor överallt. Tråkigt som fan är det att rensa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: