I L L A

HAHA, jag kan kalla mig själv super amatör när det gäller datorer och allt som har med datorer att göra, men till och med jag fick mig ett gapskratt åt en snubbe som verkar vara mer ute och cykla på detta område. OCH DÅ ÄR DET ILLA, MYCKET ILLA!

Nej nu blir det middag, redan? såhär tidigt. inte så vanligt men bra. köttbullar och mos. SKITGOTT. ikväll blir jag ensam med mina hundar. Fredrik jobbar natt. Tråkigt. men då kanske jag kan städa lite då han inte är ivägen. om jag hinner på en timme innan klockan blir tio.

Bebis vill inte mamma gott idag. hobn ligger på något knepigt sätt satt det gör riktigt ont, hon sparkar hårt på kissblåsan och trycker upp lungorna i halsen så att det blir svårt att andas. haft kramper och skit med. ursh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: