massor är gjort.

Fått mycket gjort nu på förmiddagen. Vaknade runt 09:30 och planterade mig i soffan med en kopp te. Efter det serverade Fredrik mig, Margit och Märta på pannkakor. (stavning) så gott. Fredrik är en ängel <3 Efter det så började han förberede middagen som idag blir egengjord rostbiff och potatisgratäng. Själv började jag städa. Skulle bara plocka i ordning lite men det vart en storstädning. Skönt att ha det gjort. Fattar inte hur all denna smuts kommer till, sjukt dammigt fast jag dammar ofta. Fredrik hjälpte mig även med detta n'r han var klar med maten. Torkade fönster fick jag gjort också sjukt tråkigt och sjukt äckligt.

Nu är hundarna nyrastade och Margit är nybadad. så allt är rent och fint om jag själv får vara ett undantag då jag inte duschat ännu. Ska vell hinna med det också någon gång.  klockan är bara 14:00 och alla måsten är gjorda. så otroligt skönt.

Men nu måste jag tyvärr vara tyst för Fredrik ska vila innan jobbet. Att vara tyst är inte min starka sida men idag ska jag fan lyckas.

Ha en bra mysig söndag och glöm inte tända ljus ;)
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: