BTW...

Här om dagen köpte mamma mig en fin vinter jacka. tyvärr måste vi lämna tillbaka den då jag är för tjock för att se att stänga den och inte kan göra det utan att se då den var lite knepig. Så Fredrik var tvungen att hjälpa mig. Det kommer ju inte fungera hela vintern :(

Ett minus med en liten pojkvän
är att man inte kan sno hans kläder nu när man börjar bli stor. Allt sitter som korvskinn xD Tur att jag har en något större pappa så kasnke jag kan sno hans kläder istället. Jävla smal Fredrik (A)

Sen så igår när jag och Fredrik pratade lite så kom vi in på vikt. och som jag sagt någon gång tidigare har jag gått upp 20 kg sen jag träffade Fredrik.. Men tänk om jag är en av dem gravida kvinnnor som går upp 30 kg under graviditeten```då ligger jag på 50 kg + sen jag träffade Fredrik. Det är ju el hel människa för fan!!! Det går jag faktiskt inte med på INTE 50 kg. Tur att bebbe endast tagit vikt av mig än så länge. Är i vecka 23 och ligger 2 kg - sen innan jag blev gravid. Nej när Denna graviditet är över ska jag försöka gå ner lite. Jag trivs med mig själv som jag är även om jag gått upp 20 kg men att väga en hel vuxen peron mer skrämde mig lite så man kan försöka gå ner lite. inte vill jag bli så smal som jag var förr. Då var jag alldeles för smal om benen men lite smalare vill jag iallafall bli. haha nog om gnäll angående min vikt ;)







Bilder på mina så kallade "smala ben". dem två översta hade jag varit tillsammans med Fredrik ett tag så där hade jag börjat gå upp i vikt. Och pöut magen (som syns på andra bilden) har jag alltid haft :D. på tredje bilden står jag bakom och peronen framför är min kusin Maddis. Där hade jag jätte smala ben enligt min mening. vad tycker ni? 20 kg plus eller minus? ;)


Postat av: Lovisa

Utan bristningar blir jag garanterat inte! Men har jag platt mage så skiter jag i om de finns dära eller inte :P .. Har faktiskt en bebis att skylla på isf ;D

2010-10-13 @ 13:53:34
URL: http://puuckoknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: