God middag och onda tuttar.

Kom nyligen hem från en trevlig middag hos min mamma och pappa. Mamma och jag gick även en lång promenad med våra hundar, hur mysigt som helst. Något kallt bara. Fredrik jobbar inatt så det är lite tråkigt att vara ensam hemma. Skulle ha gått ut med Kim och dem egentligen men jag kom hem så sent och har ingen lust att göra mig i ordning för en halvtimme/timme. Men hade gärnat vela träffa alla, saknar alla vänner. Fick ju iallafall träffa Jessica i 45 minuter idag Daniel var också med till lilla Tierp. Åh så jag saknar denna brutta. Min bästa vän någonsin <3

Vad har denna kväll att erbjuda då? Först och främst ska jag krypa ner i ett varmt bad, lyssna på ljudbok och läsa en helt annan bok samtidigt. Sen blir det nog att tända lite ljus, dricka te och äta Mars glass framför en bra film eller någonting. Mina hundar uppskattar nog en lugn kväll då dem är sjukt trötta.

Bebisen i min mage rör omkring jätte mycket för tillfället. Man ser hur hela magen for omkring åt alla håll och kanter. Mysigt men obehagligt. Sen har jag en fråga till den som vet. Kan man ha mjölkstockning innan man ens fött barn? Har sjukligt jävla ont i mina tuttar, den värker och iler och är hårda som sten och stora som bomber. Läcker även jätte mycket råmjölk. Måste för fan sova med en handduk under en t-shirt. DET GÖR ONT SOM FAN I DEM! 7

Jaja, nu ska jag göra slag i sak. Bye bye.

Postat av: Jessica

<3

2010-10-28 @ 12:48:52
Postat av: Elin .

Hej ! Jo du kan fa mjolkstockning innan du har fatt barn . Men pumpa ur om du kan , det är bara bra för da kommer amningen antagligen fungera battre for dig sen .



Passa dig for kaffe ocksa , det kan pavarka mjolken , sen ar det inte bra for bebisen . (inte rokning heller, aja baja ;) )



Ta hand om dig nu och forsok njut av magen . Den ar ju trots allt stor tack vare din lilla dotter , och det ska du val vara glad over ? Och snaalla sota , kor inte med att bebisen ska " grata sig till somns " sen nar det ar dags for rutiner . Ingen manniska ska behova somna gratandes , varken ung eller gammal .



Kram fran Familjen Nygren/Brenn

2010-11-14 @ 20:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: