klagarn ;)

Igår fick vi hem nya mattor. Idag bet Märta sönder den ena. Åh så arg jag blir. Skämmas fick hon göra iallafall. Idag sov jag sjukt länge så känner mig som en degig klump. Vet inte alls vad man kan hitta på heller? Fredrik jobbar eftermiddag och det saken ännu tråkigare.
Gud så jag gnäller :)

Aja, lite ärenden har jag ju, eller ett vad jag kan komma på nu. Sen kanske några i hemmet också. Jag har ju blivit pedant :O. Jag städar ju varje dag. Hualien jag har blivit som min mamma i högsta grad. Fast kanske inte exakt lika noga ;)

Sen så har illamåendet kommit tillbaka. Det jag har svårast för är dofter. Allt luktar sopor. Jag kan inte vara i köket utan att hålla andan. sjkt jobbigt. Annars är graviditeten helt ok. Lite jobbigt och bökigt med stora magen och dess bristningar. Men mysigt på samma gång när det sparkar och rör om.

Nej ta tag i min dag nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: