Men sånt är livet.

Hundvakt åt Malou inatt. Mys. Jag och Fredrik var men Märta och Malou till hunda utställningen för att träna dem lite med en massa andra dogs. Märta vela leka med alla och Malou var lite mer försiktig men det gick bra, inga utbrott iallafall ;)

Hade Julle här på kaffe och skulle till söderfors och fixa en sak på jobbet så då kunde jag passa på att skjutsa hem honom. självklart kom jag på halvvägs att det är lördag. SJÄLVKLART! Men skjutsade hem Julle iallafall och nu är vi hemma igen. Sitter och lodar framflr TV:n och Fredrik diskar. Undra vad man ska hitta på ikväll? finns inte hundra saker att göra här inte.

Nu blidde det vara skit att skriva om eftersom jag inte kommer på någonting vettigt. Egentligen skulle jag vela spotta och fräsa över saker och ting men det gör sig inte lämpligt. Måste tyvärr visa respekt för någon jag tycker mycket om <3 MEN SÅNT ÄR LIVET!

Btw. Min dator har valt att inte vela fungera längre :(
Jävla skit.

Bye.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: