Sorry för min frånvaro..

Oj oj så dålig uppdatering. Får be om ursäkt för det. Har inte hänt så jätte mycket i livet. Magen växer och växer. Den har blivit stor med blandande känslor. Om sparkarna tidigare var fisk bubbel är det nu som vulkan bubbel. Det rör om sig mycket där inne. Även känt sparkar på utsidan nu också, men så fort pappa Fredrik lägger handel på magen blir hon still som döden och vill inte alls röra sig. Stackars Fredrik.

Har även varit och tittat på en bostadsrätt och ett hus. Huset är ett STORT NEJ. Alldeles för mycket rust. Bostadsrätten var bra intressant men tyvärr gått upp i pris som vi är osäkra på. Det blir dyrt. Men än ger vi inte upp hoppet. Brått har Jag och Fredrik alltid när vi kommer på någonting men denna gång får vi nog ha lite tålamod. Det ska blir bra också. Men skulle vara så skönt att bo i hus nu när vi ska ha barn och när vi har två hundar, speciellt i vinter med en nyfödd och när Fredrik jobbar 5 skift.

Sovit som en gris idag också. jobbade natt och sen åkte jag til företagarskolan och på eftermiddagen vart det att titta på hus som sagt. Så endast 3 timmar sömn inatt. och tidigt imorgon ska jag och Fredrik till MVC så blir inte mycket sova inatt heller. Huvudvärk kan jag ju säga att jag har. Inte ätit mat sen i förrgår heller. förutom mackor. INTE BRA DÄR MIKAELA!!! För att hålla mig vaken för att inte somna för tidigt så man vaknar mitt i natten så har jag istället varit ute i skogen med pappa och plockat svamp. Massor med fästingar har jag nu hittat på mig själv så när jag kommer hem mpste jag bada och duscha så att dem försvinner. Bara dem inte hinner sätta sig? =/

aja nu vart det mycket skrivinig. Hörs kanske imorgon istället så kanske det kommer in en magbild också. Men lovar ingenting.

KramKram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: