Det finns bra dagar och det finns dåliga.

Det finns bra dagar och det finns dåliga dagar.
Just nu är det en dålig dag. Och tror att det kommer vara så större delen av dagen då jag inte kan sova och dotter kommer vakna tidigt då hon somnade tidigt vilket betyder mycket lite sömn för mamma. Jag behöver verkligen min sömn för att fungera som människa.

Det är många tankar som snurrar, men så blir det ibland. Jag är inte mer än människa.
Glad att jag har min älskade lilla familj, det finns inte ord för hur mycket ni betyder för mig.




Min älskade, underbara dotter Minella. Är glad att jag har dig, att du blev just du. Hur har jag kunnat leva utan dig? Tanken skrämmer mig och det känns så tomt att bara tänka på det. Samma sak gällande Margit, Märta och Fredrik.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: