L I T E O I N T R E S S A N T

  • Varit på promenad med hundarna och Minella.
  • Njutit ute på balkongen med en kopp kaffe och tidningen.
  • skrivit ner en lista på vad man faktiskt betalar för hemma (Hem, transport, kläder m.m.). Bara fylla i själva kostnade nu på allt.
  • Ätit lite mackor och glott på tv.
  • gosat med min dotter som nu ligger och sover framför TV:n i sin babysitter.

Nu en till kaffe om jag hinner innan älsklingen vaknar. Sen mata henne och gosa lite till.


LISTA PÅ VAD JAG BEHÖVER GÖRA.
  • Skicka in namnpapprerna till skatteverket.
  • Fixa en försäkring.
  • fylla på telefonen.
  • föra över pengar till Fredrik.
  • Städa.
  • Tvätta.
  • Klippa klorna på alla hundarna.
  • Tvätta öronen på mina två hundar.
  • Klippa Malou.
  • Bada mina två hundar.
  • Packa det saker som inte ska till nya hemmet.
  • Köpa en solhat till min dotter.

Imorgon ska Minella få bada för första gången i bassäng. Ska bli så roligt hoppas jag? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: