Trött liten tjej.

Dotter har inte riktig varit sig själv idag.
Ledsen hela eftermiddagen typ. Tog en promenad runt 17:00 och sedan sov hon konstant till 21:00 trot att jag försökt väckt henne med mat och kramar. Hon var så otroligt trött. Vaknade när vi kom hem och åt sig en flaska mat låg och myste och pratade med mig lite och var på jätte bra humör och somnade runt 23:00 tiden igen, hon somnade dessutom i min famn. På kvällarna brukar hon alltid somna i sin säng. Trodde hon skulle vara vaken hela natten med mig men tydligen inte.

Men det behöver ju inte vara någonting konstigt för det. Mycket nya intryck och allt rumt omkring. Hon behövde nog bara vila sig lite.

Imorgon planerar vi att åka till Örbyhus och bada med henne. Det kommer bli så roligt. Men vettefan när det börjar??  om någon annan vet får denna gärna höra av sig till min eller min sambo.

Nu ska jag försöka sova. Kommer bli ömöjligt.
puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: