Jobbar eftermiddag.

Har inte bloggat då jag jobbar eftermiddag så jag hinner helt enkelt inte med det.

På fredag vart jag erbjuden att få följa med på "Håkan" och jag var överlycklig tills jag insåg att jag inte alls hade tid och nu går jag omkring butter istället. jaja får bli en annan gång. (väntat på detta tillfälle sedan 2006 då jag missade honom på YRAN) FAN!

Jobbet knallar på och jag är inne på sista veckan sedan återgår jag till att vara mamma ledig till min underbara lilla tös Minella igen. Som jag saknar henne nu när jag jobbar eftermiddag, träffar henne knappt. :( Nu så skrattar hon, ska stå konstant och vill försöka gå framåt. Min lilla böna. Det svåra med henne är att hon int riktigt gillar detta med mat som är för henne. Utan det ska vara allt hon inte ska ha. Menmen vi knatar på sakta och det går lite bättre ibland. Min älskade lilla underbara tjej <3

Nej nu blir det middag med Fredrik innan man hoppar i säng.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: