Minella. <3

Idag kom min kära kusin Maddis och min kära syssling Lina på besök. Åh vad jag har saknat dessa damer. Goa, underbara tjejer. Maddis matade Minella och så snällt gapade. Så gör hon sälan när jag matar henne. Skit unge.

När dem åkte så duschade jag och städade i ordning här hemma och sedan for vi hem till mor och far. Sa lite hej då och så men åker nog och säger hejdå en gång till imorgon. Gilar icke när dem åker iväg utan mig, som den föräldrar gris jag är.

och NYX det lilla trollet kissade inne i våran soffa idag, eller ja Minellas pläd på soffan men ändå. Jävla skit hund. Men hon är då lite go ändå. Mycket personlig hund.

Allt med Minella blir bara roligare och roligare. Man behöver inte vara lika föriktig med henne. Hon älskar att man dasar och skojjar pruttar på magen och hänga upp och ner. Hur hon skrattar och skriker. Till och med att hon kastar sig bak och vill att  man ska tippa henne. Min lilla glada fis. Så jag älskar detta barn. Glad att vara hemma med henne igen. Hon kan även sitta själv korta stunder.
Mina flickor är verkligen  mitt allt. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: