Minella ändrar sina rutiner.

Idag har jag varit inne hela dagen. Dåigt väder och ingen väder alls för att vara ute och springa med barnvagn. Kl 18:00 åke F och jobbade. Jag och Minella var ensamma hemma. Lelle kom förbi en sväng på besök men åkte för nån timme sedan. Så nu är jag själv igen.

Minella har somnat. Redan klockan 20:30. Hon var trött redan klockan 19:00 men hållde henne vaken satt hon tidigast skuel somna 20:00 men när klockan närmade sig det så var hon pigg igen men sedan klockan 20:30 somnade hon helt utan skrik med sin vällingflaska. I vanliga fall brukar hon vara vaken till ca 22:00 men helt plötsligt ville hon inte det längre.  Just nu sover hon i våran säng, (mindre bra) men det är ju så mysigt att ligga bredvik henne vid nattning. Skärpning på det, hin ska somna i sin egen säng.

Jag ska ta och hänga lite tvätt och kasta i en ny maskin innan jag men ska krypa i kojjan. Kommer nog inte kunna sova alls då jag vilade på dagen. Typiskt mig.

Nej nu ska jag titta lite på hästar till datan dör sedan hänga tvätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: