2011

Slut på året.
Nu är snart det nya året slut och vi har firat det med god mat och nu sitter vi i soffan och glor på TV. Åt precis efterätt, päron halvor med after eight och grädde. Det gick i men det var inte en favorit. Här hos oss är Lelle, Nyx, Malte och Malou. Självklart alla oss i våran lilla familj också. Skönt att bara ta det lugnt.

Btw. Igår färgade jag håret. Det skulle bli ask blond men det blev grått. HAHA såg hemsk ut. Idag har jag färgat tillbaka till min vita hårgfärg. 200 kr fattigare och jätte slitet hår helt i onödan. Typiskt Mikaela va? Danne och Alice var hos oss igår också. Vi spelade par spel och hade det gott. Mycket trevligt att träffa dem igen, det var länge sedan.

Nej nu ska jag dricka mig ett glas vin. GOTT!
Gott nytt år alla. Nu är det bästa året någonsin slut, det året som jag blidde mamma till världens finaste lilla tjej. När klockan blir 00:00 har jag och Fredrik varit tillsammans i 3 år och 11 månader. Coolt, känns som 25 år MINST.


Tror detta kortet är taget nyåret då det precis blev 2010.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: