Fredrik Hansen.

Jag är otroligt stolt över dig, jag är glad att jag har just dig. Du får mig att känna mig trygg och glad. Med dig känner jag att jag kan vara  mig själv fullt ut, jag behöver aldrig känna mig tillbaka med dig. Jag kan prata med dig när jag är ledsen eller arg, jag vet att du alltid finns där. När jag ser dig tillsammans med din dotter vet jag att det inte skulle kunna bli mer rätt eller bättre. Du är verkligen den där pappan en mamma vill ha till sitt barn. Det värmer i hela mig när jag ser er tillsammans och jag kan inte sluta le. Du är helt enkelt hur bra som helst.

Jag är otroligt stolt över dig och jag älskar dig över hela mitt hjärta.


Fredrik Hansen. <3

Postat av: Din Maaan

Du är underbar min älskade. <3

2011-12-16 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: