Minellas första gång i en pulka.

Hade skrivit ett långt inlägg men min kära dotter kom och stängde av datorn för mig så allt försvann. HULIGAN är vad hon är. Igår va vi ute och åkte pulka och det tror jag den lilla gillade. Hon satt mest tysp och tittade sig omkring som hon brukar göra när det är någonting nytt.


Våran lilla huligan. <3


Far och dotter. <3

Postat av: Lovisa

SV: blev du?! Ååh :) , min första "tävling" va blåbärshoppning 50cm på henne! :p

Och de va inte de vackraste heller..



Jo jag saknar de väldigt mycket :/

Nu är de lixom inte samma sak där uppe..

Kanske för att man blivit "äldre" ?

Men alla hästar som va där förr, Ååh.

Har bild på Shaggy och Midde också, om de minns dem? :)

2011-12-18 @ 14:18:04
URL: http://puuckoknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: