Nu vart det ett konstigt inlägg.

Jag hittade en bild jag för länge sedan ritade. Det är på den tiden som Erland faktiskt var Jessicas häst och inte min. Jag hade bara Sushi och Jesper då. Det var innan jesper dog och jag köpte tillbaka Tarzan. Tiden har gått så fort jag jag saknar alla mina hästar jag någonsin haft. Lill-Klas, Jojje, Tarzan, Labina, Jesper, Minella, Sushi, och Erland. Har jag haft så många hästar?



Först hade jag Lill-klas när jag var ca 4 år. Jojje när jag var 9 år och hade honom i ca 2 år innan vi fick avliva honom. Sen fick jag tarzan och Labina. I samband med att Labina flyttade hem till Hedda fick jag Jesper. Efter ett tag köpte vi även Minella av min bästa kompis Jeessica. När vi flyttade till tierp sålde vi Minella och så hade jag bara Tarzan och Jesper. Sen köpte jag Sushi och efter ett tag sålde jag Tarzan men han var inte borta länge och jag köpte tillbaka honom. Jesper bröt sedan benet och vi fick avliva honom. Efter ett tag köpte vi då Erland även han av min bästa kompis Jessica. Jag lånade ut Sushi på foder och beslutade mig för att sälja Erland då jag tappade intresset och i samma veva som vi la ut han på annons så ville Sushis fodervärd köpa henne och efter mycket tnkande gick jag tyvärr med på det (ångrar det bittert). Dagen innan som dem skulle komma och titta på Erland så fick vi avliva Tarzan efter en alvarlig skada i hagen (tarzan var den ända hästen jag skulle behålla). Veckan efter var Erland såld. på TRE veckar gick jag från TRE hästar till NOLL. Det var en jobbig tid.


Kanske har verkat kall i min korta förkaring men det skulle bli alldenes för långt att skriva mer om varje häst och får ta en häst i taget i ett eget inlägg. Missade att tala om min plder för tiden jag hade hästten också såg jag nu.

Mer om allt en annan gång för nu vaknade Minella.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: