BF+4

Jag har jätte mycket foglossning.. Då jag igår var så klantig och tappade mattan ifrån balkongen och fick klampa i en meters hög snö en bra jävla bit för att hämta den. Och som om inte det var nog så vela inte Margit följa med i snön så då fick hon stanna på kanten och när jag var som längst bort kom det självklart en hel barn familj som hon glatt sprang fram till vilket ledde till att jag fick springa. ajaj idag.

Sen så var man sådör super romantisk igår. Skulle köpa en blomma till min älskade sambo, men blev så arg på affären då dem är så fula och chock höjer priserna bara för att det är alla hjärtans dag. så jag sket i att köpa en blomma, inte av snålhet utan mer av att jag tycker det är så fult gjort. Så istället köpte jag ostbågar åt honom xD Men han var lika glad för det, om inte gladare. Han älskar ostbågar och vi har inte köpt det på många månader då jag blir så sjukt illåmående av det. HAHA. Något dum känner jag mig idag i alla fall. Men han älskar mig ändå =)

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Var hem till mamma och pappa en sväng så mina hundar fick leka av sig med dem andra gullisarna. Dem rev både min lägenhet och släpade fram alla leksaker som finns hemma hos mor och far. Mycket energi som utspelar sig inomhus nu då dem inte vill vara utomhus i denna kyla. Nu sover i alla fall gullisarna fint på soffan.  När jag kom hem plockade jag i ordning lite och kröp i ett bad som jag precis klev ur. Så sjukt skönt.

Nu ska jag göra mig i ordning och sen funderar jag på att åka och säga hej till sambo då jag har så sjukt tråkigt. Men vi får se.

BF+4. <3

Postat av: jenny

SV: Stämmer bra :) Funderade på vilken dag det var igår, kom bara ihåg att de va i feb. hon fyllde så bra att du påminde mig ;)



Hoppas att det går bra med bebisen, borde komma när som helst va?=)

2011-02-15 @ 22:33:09
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: