BF+7 (Jag är inte förvånad)

Inatt kunde varken jag eller sambo somna. Till slut valde Fredrik att han inte skulle sova alls för att inte försova sig idag och så gick han upp och pysslade med sitt. Själv lyckades jag vid 03:00 precis slumra till då jag vaknar av att han väcker mig och säger att han måste till akuten för han har snittat upp hela fingret. Varför är jag inte förvånad? Så typiskt min älskade.

jaja, tyckte så synd om honom och behöva gå till akuten mitt i natten när det var svin kallt så jag klädde på mig och skjutsade dit honom. och tro det eller ej men akuten var helt tom. Har jag aldrig någonsin varit med om. Han fick limma ihop fingret och åka hem. Allt gick fort och vi var hemma vid 04:00 eller någonting sånt. Sen somnade han sött och jag har vaknat en gång i timmen och varit upp på toa och haft ont i magen.

Så idag är man helt slut. Så sjukt trött att huvudet håller på att sprängas. Men bara att hålla ut. Ikväll blir jag hund fri då jag behöver lite vila, lugn och ro. Men det blir ju så tomt utan mina älskade flickor. ingen Märta som ligger på min huvudkudde så jag får ligga utan, ingen Margit som ligger på täcket och trycker emot en så man nästan trillar ur sängen. Allt sånt saknar man faktiskt när dem är borta. Älskade, underbara hundar.

Nej nu ska jag vara lite social här hemma. Har besök.
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: