Fredag

Sitter i soffan och glor på tv. Har Minella på ena sidan om mig ner bäddad och Margit på den andra. Båda sover så sött. Märta är i badet och bråkar med Fredrik, så hon är inte riktigt lika nöjd.

Idag var vi en sväng till Örbyhus. Fredriks Bror Mattias fyller nämligen år idag. Så grattis till honom =) Efter det åkte vi till mamma och pappa för att hömta gullisarna men vi alla deckade i min gamla säng och sov sött i ca 3 timmar. Efter det blev vi även bjudna på mat. Gott och tack. När vi kom hem plockade vi i ordning det värsta  eftersom jag håller på att dö i denna skitiga lägenhet. Så imorgon tänkte jag försöka mig på att städa lite om kroppen tillåter det. Måste även rensa ur i skåp så det blir lite ordning och rensa Minellas kläder också. Ojoj. Klarar jag det? Mår fortfarande dåligt.

Innan vi var i Örbyhus var vi på BVC också. Där gick allt bra med älsklings flickan. Hon hade gått ner 190 g.




Min Familj.
Jag älskar er så otroligt mycket. Ni betyder mycket för mig, ni är luften jag andas. Så mycket som har ändrats de senaste 3 åren, då du och jag träffades Fredrik. Nu har vi våran Älskade Margit, våran älskade Märta och våran älskade Minella. Kan inte önska mig en bättre familj. Jag älskar er alla så mycket. <3


Postat av: Farmor

Hej gumman !! Vad fint skrivet :-)

2011-02-26 @ 11:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: