Fredrik Hansen <3

Blev varken städat eller packat. Bara degat i soffan. Mår knepigt idag. Känner mig alldeles seg och spänd i magen. Och nej jag tror inte att det är någonting på G. Bara det att kroppen har sagt ifrån lite. Det är tungt och hela jag känner mig ihop pressad och förvirrad på vad komma skall. Många funderingar och tankar kring allt.

Tackar gudarna att jag har Fredrik som stöttar mig genom alla svåra stunder. Jag är så glad att jag har dig hjärtat. <3

Postat av: Marianne (farmor)

Hej gumman !:-) Förstår att det är mkt tankar & funderingar nu , men allt kmr att gå jättebra ... Snart har ni erat älskade barn hos er ;-). Försök ta det lugnt nu o vila så mkt du kan , det kan behövas. Kram kram från mig :-)

2011-02-17 @ 02:05:50
Postat av: Mikaela

tack för ditt stöd svärmor. det värmer <3

och ska försöka ta det lite lugnare (A)

Kramkram <3

2011-02-17 @ 23:05:14
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: