Bebis <3

Konstant ont i magen. Börjar bli drygt. Känner mig verkligen sprickfärdig speciellt när man ska till å äta det är ju redan så fullt där inne. 18 dagar kvar till BF och sen kanske jag ska räkna med en 14 dagar till då? Har en känsla att det blir så men min normala otur. Alla jag känner som VAR gravida har nu fått sina bebbar utom jag, även dem som skulle ha både 1, 2 och 3 månader efter mig. Känns ju bra att vara den ända tjockisen i bekantskapskretsen. Nu får hon faktiskt ta och komma.

På Fredag blir det MVC då är jag i 38+0. Får se hur allt ser ut då och om mina värden blivit högre och hon fixerats sig. (stavas det så?) Även nyfiken om jag gått upp någonting mer i vikt. Har ju ätit lite mycket gott på sista tiden. Nu får det vara slut på det.  haha men i vilket fall får jag i dagsläget på mig ett par jeans jag inte kunde ha innan graviditeten och det känns ju i alla fall bra.

Nej nu ska jag krypa ner i soffan och hoppas på att magvärken släpper lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: