Fredriks födelsedag.

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Fredriks födelsedag. Har haft Marianne, Svante, FIA, Emma, Matte, Alicia, Alfons, Mamma, pappa, Lelle och Nyx här. Fullt hus med andra ord. upptäckte att vi behöver mer skedar och porslin här i hemmet, vart olika av allt. Men trevligt hade vi i alla fall.

När det var dags för Lelle att åka ville Margit så gärna följa med men inte Märta. Min lilla gnällfis är inte sig själv. Hälsade på grannhunden när jag satt ute och hon betedde sig faktiskt riktigt illa. I vanliga fall så är hon super trevlig och ett gott exempel för små hundar. Men nu fick jag skämmas. Hon var inte elak men konstig.

Av mig fick Fredrik i alla fall ett tandem hopp i födelsedags present. Det uppskattadesnog nog stort. Som han har tjatt i flera år på detta och nu ska han äntligen få göra det. Minella är helt slut efter en full proppad dag. Ingen riktigt vila har hon heller fått. Min lilla tjej sover redan som en stock och Märta ligger i min famn och gör detsamma.

Nu har vi lite tända ljus och ska äta middag. Åt knappt nå fika heller och känner mig ganska duktig. lelle fick äta upp min tårtbit, jag drack mest kaffe.

Nej detta får bli den sista meningen.
ha en trevlig kväll.



Postat av: SOFIA

FIA vare ja.. Sofia heter jag!

2011-07-19 @ 00:08:51
Postat av: Mikaela

Haha du kommer alltid att vara min Fia min fina :) därför minella heter Fia ;) Haha. Ha det så trevligt nu i Turkiet :)

2011-07-20 @ 08:40:55
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: