Dagen.

Idag har vi...

Först varit till min moster och tittat på färgen i hennes vardagsrum då vi ska måla i samma färg här hemma. Vi drack kaffe ute på hennes altan i hennes jätte snygga utemöbler.

Efter det far vi iväg och handlade lite smått och gott. Åkte även till mamma och pappa och hämtade upp mina hundar som fick vara där när vi var i Tierp för att de skulle få slippa sitta i en jätte varm bil. Tog även hem en barnpool som mor min köpt för länge sedan men aldrig packat upp.

När vi kom hem låg jag, Minella, Margit, Märta och Grannen Hanna på våran gräsatta och pratade en massa medans Fredrik blåste upp poolen och fyllde den med vatten. När Hanna gick hem Städade jag undan lite inne och sen började Fredrik med maten.

Mamma och pappa åt här idag. Vi åt grekiska biffar, potatis och sås, gott var det. Tack för det älskade Fredrik. Sen tog Fredrik en promenad med hundarna och Minella då det var så galet vart inne så Minella var inte alls glad.

Det var min dag. Tråkigt läsning men sånt är livet. Imorgon på eftermiddagen åker vi till stan. Förhoppningsvis är vattnet i poolen varmare så vi kan bada i den också.

(Bilder på Minella finns på facebook då jag inte kan ladda upp bilder ifrån min iphone på bloggen.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: