Flytt ifrån alla måsten.

Har flytt hemmet i flera dagar nu för att jag inte har orkat städat och får panik av att se alla måsten. Älskling försöker få mig att skuta upp det lite till med det går jag icke med på. Nu SKA det städas.

Imorgon sticker Fredrik tidigt iväg för att tattuera sig ännu en gång så jag och lill pluppen och gullisarna blir sjävla hemma. Tråkigt lär jag säga. Men tror inte det tar allt för lång tid då det inte blir någonting stort denna gång. Vad det blir får ni se senare. ;) Även jag skulle vilja tattuera mig men jag avstår denna gång då jag inte har så mycket pengar över till det. (min föräldrarpenning har inte kommit igång ännu)

Nej nu skriker dotter efter mat. skriver mer om dessa matstunder senare... Finns en del att säga faktiskt.
Bye.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: