Begravning.

Igår var det Carinas begravning. Den var väldigt vacker och personlig. Det var jobbigt, vill inte ta farväl. Sivs tal var mycket starkt och vackert. Jag hoppas du har det bra nu Carina. Detta är inte slutet, bara ett lite längre uppbrott. Vi ses igen. <3

Fredrik och jag åkte till Örbyhus efter begravningen och hämtade bönan som varit hos sin farmor hela dagen. Åkte lite gummibåt med pappa sen. Mitt ute på sjön gick motorn av och vi fick backa hela vägen hem. Det tog sin lilla tid. Men det goda i det tråkiga var ju att jag fick lite egen tid med pappa i lugn och ro. Tråkigt att vi inte fick åka bara.

Fredrik om precis hem från frissan. Fy säger jag bara. På tok för kort. Men men han är i alla fall nöjd så jag får vänja mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: