Erland.

Idag var jag uppe på Tirk redan klockan 08:00 och tittade på när Erland tävlade. Så roligt att se dem igen. Erland var riktigt fin. Varken mamma eller Lelle trodde jag skulle ta mig upp men ack så fel de hade. Kanske för att den lilla gjorde godmorgon redan klockan 04:30 idag så mamma Mikaela höll på dö och halvsov När pappa Fredrik kom hem.

Efter att jag och Minella kom hem runt 09:00 åt vi frukost och och gick och vila lite bredvid pappa. Men faktiskt bara en timme för då ville liten ha mat och precis då kom Lelle och hämtade mina hundar.

Lekte lite och sen somnade Minella igen!?! brukar hon inte göra men jag klagade inte då jag fick plocka lite här hemma och lagom till hon vaknade så var det dags för Fredrik att kliva upp. De sitter och myser i soffan och jag ska bädda sängen.

Fredrik börjar jobba tidigt idag så vet inte alls vad jag och Minella ska hitta på? Vi får se vad det blir.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: