Aldrig utan min dotter.

Satt just och tittade på "den blå lagunen" och jag har för mig att dem alla tre dör i slutet men dem sov ju bara. Tur det satt med världens klump i magen. Har alltid tyckt det varit jobbigt när döden handlar om barn och djur men sedan jag fick Minella är det mer än bara jobbigt. Jag mår otroligt dåligt och tänker att tänk om det varit Minella, tänk om jag skulle förlora min dotter? Nej aldrig utan min dotter. Jag vill inte ens tänka tanken och mår sjukt dåligt just nu.

Hennes utveckling har verkligen satt sprutt sen vi åkte till Marocko.
  • Från nöjja sig med att titta så ska hon nu riva ner precis allt hon kommer åt. Hon atackerade min bakelse idag och det var kladd överallt.
  • Hon har lärt sig tittut och om du lägger en filt över henne drar hon ner den när du säger tittut och samma om man drar filten över sitt eget huvud.
  • Hon är en riktigt tiggis och har en speciellt läte när hon tigger.
  • Hon har en enxtremt ful gubbgrimas som är bedårande och hon är samtidigt socker söt.
  • Hon älskar att gå omkring och hålla i händerna
  • Hon är inte ett dugg intresserad av att krypa, kan stå i kryp ställning men nej hon vill bara inte.
  • Hon sitter själv.
  • Hon äter bra med mat och tycker till och med om oliver.
  • Hon är inte särskilt blyg utan vem som helst kan hålla henne men känner hon inte människan väl blir hon tyst men ler istället för att skratta men kan inte kalla henne blyg.
  • Hon kan säga mamma och babba. (pappa)
  • Hon älskar att jaga våran 15 åriga Chihuahua Chilina för att hon är för seg för att hinna undan, en riktig sat unge med andra ord. Fast vi har koll satt hon inte jagar den gamla damen för det får man faktiskt inte.
  • Hon sover i sin egen säng och somnar själv med välling flaskan på kvällen, vi säger och godnatt och går ut och till 95% somnar hon då.
  • Hon har fått 4 stycken tänder.
Ja det är mycket mycket mer men eftersom jag är så dum och inte skrivit någon lista tidigare som jag önskat att jag gjort. Inte ens skrivit i hennes bok när hon fick sina tänder. FYYY MIG!


På denna bild är minella alldeles färsk.
Allt för min dotter, aldrig utan min dotter. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: