Grattis Fia. <3

Grattis på födelsedagen Fiaminfina <3

Har varit i örbyhus nu ikväll och firat Fia som fyllde år. God tårta och massa goda kakor, sånt killar jag. Tack för det kära ni.

Innan på dag vaknade jag och Minella av att sus kom med tårta (min moster). Tårtan var för att fira mig i efterskott. Jätte tack för det sus.

Förövrigt är det otroligt roligt att se Minella och Alicia tillsammans. Först så ville Alicia kramas och Minella knuffade undan henne och sedan tvärtom och sedan ville Alicia kramas igen men inte Minella och då knuffade hon bort henne och då blidde Alicia arg och slog Minella. Jag kunde inte låta bli att skratta vilket man absolut inte får göra men jag tycker att det var så gulligt. Haha säta flickor, det ska bli roligt att se dem växa upp tillsammans och se hur deras relation utvecklas. Om dem blir som typiska tjejer är som kommer och skriker på mamma och säger att dem andra slog mig och den andra kontrar med att hon började slita mig i håret. Kommer Minella bli så stor? Hualigen. Älskade flickor.

Puss på min dotter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: