Han hade lite mycket hår den där Hansen.

Nu är drömm veckan slut och imorgom börjar Fredag jobba vilket betyder att jag, Minella och gullisarna blir ensamma igen. När hans jpbbande väl har kommit igång har jag inget problem med det men när han precis har haft ledig vecka är de första dagarna så jobbiga då man är van att ha honom hemma och att jag faktiskt kan få sovmorgon varannan dag. Bye bye sov morgon :( Fast egentligen älskar jag morgonen med Minella, då är hon på gos humör och jag känner att jag kan sitta i soffan och dega utan dåligt samvete. Men att tacka nej till en sovmorgon går ju inte då jag älskar att sova och är jätte bra på det när jag får chansen förutom på kvällarna för då kan jag verkligen inte.

JA MEN NU kom jag på vilostår detta inlägg ska ju faktiskt inte handla om mina sömnproblem inte... Men när vi ändå pratar om sömn så ska jag försöka sova nu så man orkar upp imorgonbitti.

JAAA NATTI!


Det var en gammal bild.


Ja han hade lite mycket hår förut den där Hansen. Men jag tyckte om det. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: