Just nu är det ingenting speciellt.

Jag har lixom intr haft tid...
Igår när jag vaknade började jag storstäda, fast jag gjorde det här om dagen men just nu är jag och dammtussarna ovänner på riktigt. Är så less på att allt kommer tillbaka så snabbt. Efter blev det en promenad och efter det åkte vi och handlade. På kvällen kom mamma hit och åt middag så¨tittade vi på en film. Det var mycket trevligt.

Idag har det ännu inte hänt så mycket. Jag fick sovmorgon då de andra två åkte till stan, skönt lär jag säga. Men har i alla fall hunnit med att vikt tvätt och kastat in en ny maskin. Nu väntar jag på att Minella ska vakna så jag kan rasta snabeldraken och bädda i ordning i sovrummet. Undra om man ska ta en dusch så länge?

Nu blidde det lite tråkigt här i bloggen men så får det bli, Finns inte så mycket intressant att skriva om just nu.


Gammal bild på skrotan. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: