kaffe och promenad.

Den lilla vaknade när Fredrik kom hem imorse och han ville inte väcka mig så han var snäll och gav henne välling och försökte söva om henne men det ville inte den lilla så då väckte han mig satt han kunde få sova. Det uppskattades att han gett henne välling och försökt fått henne somna om satt jag skulle slippa kliva upp men den lilla var inte lika snäll.

När hon sen  vila och passade även jag på att vila men hon hade ingen vidare lusft att vila länge så hon vaknade precis när jag hade somnat. Inte vidare lockande tt kliva upp. Vi gick då på en LÅÅÅÅNG promenad med hundarna, dels för att jag var så sjukt trött och behövdes piggas upp, hunadrna behövde en promenad och Minella behövde frisk luft.

Nu har jag lagt henne ännu en gång och hoppas att  hon sover lite till då hon inte alls sov länge inatt då hon somnade extra sent och vaknade extra tidigt. Jag har skrivit i mitt privata block och hällt i mig massa kaffe och hundarna ligger och surar bredvid mig i soffan för att dem inte fick gå in till Fredrik och sova vidare men dem kan ju inte ligga där hela dagen. Tokar.

Har så sjukt ont i ryggen och jag vet inte varför? Hoppas inte det blir lika illa som sist för då var jag helt off och sängliggandes i 2 veckor. Fyyyy säger jag bara.

Jag är jätte pyssel sugen men jag vet inte alls vad jag vill pyssla med. Dessutom måste jag gå ut och kratta läv och det är det sista jag vill göra, hua det är ju kallt ute ju..

Nej nu ska jag hälla i min lite till kaffe och glo på tv. Skulle vilja ha min filt bara men vågar inte gå och hämta den då den lilla inte somnat in riktigt och jag vågar inte riskera att göra henne till en piggelin.

Bye.


En gammal bild på lilla mig har jag att bjuda på idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: