Massa svammel.

gash. Sorry för mitt uppehåll. Haft lite torka och ite fullt upp. Igår tog jag tag i att sortera bland alla mina 15 000 bilder som jag skulle ha börjat med för flera månader sedan men inte orkat. JÄVLA skit data som valte att säga godnatt så allt försvann men glad att jag har en data nörd till kille som fick tillbaka alla bilder och även mindre smickrade saker som älskade Kim sparat på min dator. URSHA KIM! :)

Nej men idag har jag varit hurtig. Gick upp tidigt tidigt fast helt ofrivilligt för att Minella tyckte att det passade då. När hon en timme senare somnade för att vila så började jag storstäda, det behövdes verkligen. Har även strykigt mina nya gardiner satt upp den, tagit ner dem för det såg hemskt ut och sätta upp den gamla och så samma visa i ett annat fönster och fick stryka den gamla också, HUR TRÅKIGT SOM HELST! Men nu är det i alla fall gjort. Ska titta efter nya gardiner nu. En massa pengar slösade i onödan..

Har även blivit bjuden på lunch hos grannen hanna idag och det var mycket trevligt. Carro och Matilda var även där. Tack för det, det var mycket gott.

Nej nu leta efter nya gardiner och sen säääängen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: