Mjölk kanna.

Precis varit ut på promenad med Fredrik, Minella Margit och Märta. Vi gick ner till vattnet. Har även hunnit med alla måsten för dagen, har dammsugat, plockat i ordning efter morgonens bus och diskat efter Minellas lunch. Har även till och med hunnit med en dusch. Minella ligger i sin säng med sin flaska, jag hör hur hon smaskar och hon kommer somna vilken sekund som helst. Hon är verkligen trött idag och riktigt grinig, jag förstår henne det är inte roligt att vara sjuk.

Jag sitter i soffan och tittar på O P R A H. Hon är bra ibland.

Men eftersom jag redan hunnit med dagens alla måste knner jag att jag skulle vilja göra någonting men vad? Alla jobbar ju. Så många som jag så gärna vill åka och träffa men jag är för feg...


Jag och dotter när vi var på promenad. Hon vart ju lite glad för stunden i alla fall. Älskade underbara butter unge.


Jag köpte en mjölk kanna nere i marocko som jag tycker otroligt mycket om. Fanns en ännu finare med bruna och creme färgade detaljer men just "I love milk" passar så bra in på mig. Denna passar i våran familj här ute på landet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: