Butter bönan talar igen.

Så mycket hat man ser dagligen åt vilket håll man en ser. Det gör mig fan deprimerad och ännu mera butter.
Jag är inte ett undantag för hat, Jag är rätt bra själv på att hata. Men tråkigt är det. Tänk om man vore lite mer som Fredrik, den mest godtrogna människan jag känner, ibland lite för godtrogen.

I vilket fall så ligger min dotter och sover i vagnen och jag sitter ute på bron och nördar här. Väntar på min snälla mamma som varit och handlat bland annat ersättning åt sitt barnbarn. Ska även väcka mig sambo snart eftersom att Jessica och Daniel kommer. JAHOOO! Jag saknar min bästa vän. <3

Vad gör jag med då. Sitter och tittar hela tiden på en häst jag hittat och vill ha och tittar också och tittar på en massa andra hästar. Varför vet jag inte för det gör mig bara ännu mera desperat och det gör mig ännu mera deprimerad. Jag saknar verkligen att ha en häst. Tänk om det vore lika lätt att ha en häst som en hund, så underbart det skulle vara. ÖNSKAR att jag inte hade ett häst intresse för då skulle jag aldrig ha dessa problem.

Men jag sitter ju inte helt "sportlös" jag åker ju faktiskt Thundercat med min pappa. En bild kommer upp på det sedan som min farbror har knäppt på mig och pappa här för någon dag sedan. Tyvärr är ju det bara en sommar sport så¨får vänta HEEEELA långa vintern, tråkigt. -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: