Hiss - KARIN. Diss - INGA-LILL

Min mamma träffade här om dagen min lärare Karin som jag hade på högbergs, hon var även min klassföreståndare. Hon hade frågat hur det var med mig och min dotter och mina hundar och undrade om dottern hade blivit stor. Jag blir alldeles varm om hjärtat att Karin fortfarande kommer ihåg och bryr sig långt efter att hennes elever har slutat. Alla borde ha en lärare som Karin.

Efter att mamma och Karin pratat ett tag var det en annan lärare som fräste åt dem att vara tyst. Vem var inte det då? Jo inga-Lill. ush va jag OGILLAR denna lärare, alltid behandlat mig orättvist. Skylde mig för saker när det inte var jag, pratade skit om mig öppet i klassrummet när jag inte vr där. Nej jag varnar er som börjar på Handels programmet på högbergs. Inga-lill  är ungefär lika smart som en troll i Harry Potter. Hade henne i data kunskap och min mamma skulle kunna lära mig bättre och vet bättre om data en vad inga-Lill vet och är det så då är det ILLA. (ursäkta mig mamma men du är inte så bra på datorer) Nej skogstroll är vad hon är.

Nu har jag klagat ur mig färdigt för idag (tror jag)
Ha en bra dag gott folk. =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: