Idag ska jag rida.

Om Mikaela är nästan pigg kl 07:00 på morgonen så börjar hon då bli van att kliva upp med dotter sin. Men morgonen var inte så roligt, hundbajs fick jag torka och sedan så "klev" jag i äckel bajs någonstans. Har krypit på alla fyra här och letat vart men jag kan inte hitta det. Så nu blir det att torka överallt istället.. Som gräddet på moset när jag precis slagit mig ner i soffan så spyr Minella över hela golvet så fick lägga mig på alla fyra igen och torka upp det, hua.

Nu i alla fall har jag slagit mig ner med min kaffe medans Minella springer omkring i sin gå stol och leker med sina leksaker.

Idag ska jag rida för första gången på 2 år. Inte ridit sen jag sålde Erland augusti 2009. Sjukt nervös och sjukt taggad. Hästen jag ska rida heter Casper och jag tror han är 8 år gammal men inte säker, ett halvblod. Precis en sådan som jag önskar mig med andra ord. Tror ni jag kommer bli mer desperat efter en häst. Tack familjen Molén för ni ger mig möjligheten att få rida.

Nu ska jag titta vidare på händiga Manny med min dotter.
Hejsvejs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: