Massor i massor.

Jag skulle kunna offra min ena lilltå för att få krypa ner i min säng där Minella sover nu. Men jag hinner verkligen inte det. Har massor att göra. Är ju så sjukt trött satt ord inte räcker till.
  • Hundarna ska ut.
  • Duscha.
  • Städa.
  • Tvätta klart fönsterna på baksidan som jag skulle gjort när jag kom hem men frös som en tok.
  • Sopa ännu en gång på framsidan då det blåst upp en massa gräs.
  • rensa ogräs på baksidan.
ja det finns en massa att göra. Allt detta helst idag satt det inte blir lika mycket på Fredag. Men det vet jag att jag inte kommer hinna. Fredrik jobbar så har Minella och hundarna själv. Sen kommer farmor och farfar  förbi tror jag. Men blir till att göra det värsta i alla fall. Detta med höst städning var inte roligt och då har vi en mycket liten gård. Stackars dem men super stor gård säger jag bara.

Nej duschen nu.
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: