Älskade Märta.

Super duper dunder sjuk.. Känns som att jag snart kommer snyta ur mig hjärnan. Återkommande bröstsmärtor har jag också som kom långt innan förkylningen som gör mig lite orolig. Hoppas det försvinner i samband med en förändring som jag hoppas ske väldigt snart.
 
Som om det inte vore mycket redan vart mitt hjärta krossat igår.
Var in med Märta för att förhoppningsvis få henne friskförklarad men vilken käft smäll det blev när hennes värden hade fördubblats. Det innebär att hennes njurar fått sig en ordenklig smäll och inte kommer bli helt bra någonsin. Hon lider inte av detta nu och kommer kanske aldrig att göra det men som sagt så vet vi ingenting.
Hur blir det när hon blir sjuk? Hur blir det när hon blir gammal? Varför fiick hon detta, och kan det hända igen? Mycket frågor och inga svar. Per sa att vi ska försöka leva som vanligt och inte försöka oroa oss. En ständig oro kommer sitta i mig och jag kommer nog vara på min vakt och vaka varje tecken på förändring. Men jag ska försöka vara som vanligt i övrigt och hoppas på att hon kommer leva ett lågt lyckligt liv. Älskade Märta.
 
Nej nu ska den super sjuka jag snyta ur mig hjärnan och ta mig en kopp smaklös kaffe tillsammans med min far.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: