Dyrt att krocka bilar...

I jul hade Fredrik och jag tänkt köpa oss en säng till oss själva men det är ju bara att FET GLÖMMA!! Duktiga, extremt klantiga Mikaela backade nämligen in i en bil tidigare på förmiddagen, typiskt och dyrt... Jaja, jag får trösta mig med att jag strax innan denna händelse sökte mitt dröm jobb. Jag skulle bli så lycklig om jag fick detta jobb så fjärilarna i magen skulle flyga ihäl mig.
 
Annars då? Handlat mig ännu mera fattig i stan idag i samband med att Milli och Mira blev ryckta vilket även det kostade en massa pengar. Känner mig urfattig just nu, kanske därför julen inte är min absoluta favorit högtid? Visst jag älskar att handla paket men jag gillar inte när det springer iväg och ändå kan jag inte låta bli? Kvinnor, kvinnor.
 
Handlat lucia linne till min älskade dotter som ska lussa imorgon och det ska bli så roligt att se. Idag bakade Minella pepparkakor hos sin dagmamma som hon hade med sig hem och om hon var stolt? Hon var även snål och ville verkligen inte dela med sig av dessa. ;)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: