Ett litet kärleksbrev

Ett inlägg till min äldksde sambo. Du finns alltid där när jag behöver dig. Du ställer alltid upp och du fångar upp mig när jag faller. Du står alltid där beredd. Det finns saker som ingen annan man någonsin kunnat ge mig som du kan. Trygghet, ömhet och så stor kärlek. Jag skulle kunna säga tusen bra saker om dig men som jag behåller för mig själv. Istället säger jag att det finns ingen vackrare pappa än Fredrik. Att se honom tillsammans med vår dotter är som att få hjärtat kokat i ren lycka. Fredrik Hansen är en fantastik pappa till vår fantastiska dotter. Det finns ingenting som skulle kunna komma dem emellan. Jag är stolt att jag fick barn med just denna man, för som sagt, det finns ingen bättre pappa (Förutom min egen då:P)
 

Postat av: Anonym

Du är bäst hjärtat. Älskar dig enormt mycket. <3

2012-12-12 @ 00:18:11
Postat av: mikaela

älskar dig med <3

2012-12-12 @ 22:30:43
URL: http://hallontuttar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: