Lucia

Idag hade min kära dotter lucia på dagis och så fin hon var. <3 Tyvärr så ville inte damen alls vara med där framme, försökte inte ens utan hon fick sitta i knät från börja. Det gjorde oss ingenting då det var jätte roligt att se dem andra barnen. Jag är inte förvånad över att Minella inte var bekväm i detta då hon inte är så mycket för att showa iför andra än mamma och pappa. Det kommer med tiden. Efteråt bjöds det på gofika med trevligt sällskap. Imorgon ska jag träffa två ur det sällskapet, Ida och Åsa och det ser jag verkligen fram emot. Så super trevliga tjejer. <3
 
Känner att detta kommer bli en sömnlös natt tyvärr. Hur kan man vara dödligt trött men ändå vara så otroligt rastlös och har noll ro i kroppen? Jag älskar ju att sova men hatar att gå och lägga mig. Varit såhär i flera år nu och det börjar bli lite jobbigt. Önskar jag hade en av knapp. 
 
Alla gullisar är hemma och ska straxx slå på en film och gosa ner mig med dem.
 
 
 
 

Postat av: ida

fler än du som ser fram emot en trevlig kväll <3 jättefina kort. Kram

2012-12-14 @ 09:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: