Renovering och inredning.

Vi har ju som sagt köpt ny kyl och frys och även en ny TV här precis och eftersom att det inte vart sådär jätte fint runt om med de nya vitvarorna i köket så måste vi inom kort renovera där inne. Det kommer ju kosta sina slantar tyvärr.

Har många planer inom renovering. Synd bara att jag inte kan renovera själv och synd att jag inte har något jobb och kan köpa allt jag vill här och nu. Har som sagt ångrat mig med det vi gjorde i sovrummet och vardagsrummet med både färg och tapeter och det var ju ingen billig sväng direkt. (KVINNOR) som Fredrik säger. Men det får vara helt enkelt och bara ändra lite satt det passar ihop med det som jag vill ha nu.

Efter köket ska hallen få sig en omgång är det tänkt och sen är det mest nya möbler som jag vill ha. Skrivit upp allt jag vill ha och det var mindre roligt att titta på den listan sen efteråt. Men det får som sagt vänta och inhandlas eftersom. Minellas rum blir nog inte allt för dyrt och det ska ju inte bytas fören hon byter säng.

Och jag vill även ha ny säng till vårat sovrum men det är inge brått det heller då den vi har faktiskt är fin och det är egentligen inge fel på den alls. Som sagt, det får komma eftersom.

Jobbiga är bara att jag vet att vi inte kommer bo här föralltid utan det är bara en mellan landning tills vi hittar det där huset som vi drömmer om. skulle vara så mycket roligare om man fixade på det stället där man vet att här kommer man alltid vilja bo.

jaja osammanhängande inlägg då jag har så mycket tankar och planer kring detta satt jag blir alldeles snurrig.
Nu ska jag hoppa i säng.

Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: