4 år.

Tänka sig att jag har varit tillsammans med min karln i hela 4 år idag. Det trodde jag aldrig om jag ska vara helt ärlig. Under dessa 4 år tillsammans flyttade vi till Söderfors tillsammans,  Margit flyttade in till oss, flyttade till Tierp och  lilla Märta flyttade också in, vi utökade lite till och Minella föddes. Våran älskade dotter, därefter flyttade vi till Mehedeby där vi nu bor tillsammans. Vi har skapat en familj du och jag tillsammans. Vi har ett liv ihop, vi har ett starkt band tillsammans. Vi är förevigt bundna till varandra vad som en händer då vi har ett barn tillsammans.

Vårat förhållande kan gå i dalar och toppar precis som alla andra förhållanden. Men det finns ett men, våra dalar är lite djupare och våra toppar är lite högre. Vi har gått igenom mycket tillsammans, Sorg, besvikelse, svåra tider, glädje och den största lyckan i våra liv då vår dotter föddes.

Jag älskar dig Fredrik och jag kommer hålla dig hårt intill mig. Du gör mig glad och jag känner mig otroligt trygg med dig. Du är värd så mycket mer än ord kan förklara. Du, jag, Minella, Margit och Märta. Tillsammans är vi det som jag älskar allra mest, en familj.





Postat av: Fredrik

alskar dig sa otrligt mycket gumman min . va fint du skrivit :) . <3

2012-02-06 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: