BLOCK-ering.

Det är farligt att skriva blogg inlägg sent på kvällen, känslorna blir starka då.  Jag tror jag skulle ha många läsare om jag skev allt som jag skriver i min privata bok om kvällarna. Där finns det mycket smaskens ska jag säga er. Synd bara att jag inte vill dela med mig av det, synd att det är alleles för privat. Där skriver jag om allt mellan himmel och jord, då tid och nu tid. Om hur det var innan jag träffade Fredrik innan jag slutade med det som faktiskt var en stor del av mitt liv. Där jag skriver för att ibland få ut min älska över en händelse eller person. Ja som sagt, där finns det mycket smaskens.

Nej ska jag krypa ner i min säng och glo på en film, Harry Potter som vanligt.
Godnatt mina läsare (de får jag i alla fall har).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: