Får sätta ribban lite lägre.

Det här med sömn är inte riktigt min grej, i alla fall inte när det kommer till att somna. Låg och vände och vred i flera timmar. När jag väl sover vill jag aldrig kliva upp. Konstigt hur det är.

Nu sover i alla fall Minella middag och jag sitter i soffan med en kaffe och slappnar av en stund. Har faktiskt lagat lunch idag fast Fredrik var hemma på förmiddagen, I alla fall till mig och Minella. Den ni ;) När det kommer till mat och disk har jag faktiskt blivit något bättre då jag aldrig stoppar saker i diskmaskinen utan diskar allt för hand.
För er som känner mig vet att jag är helt talanglös i köket satt för mig är det framsteg.

Hade planer på en promenad när det var ljust ute men Minella verkar inte vara med på mina planer. Hon somnade senare än vanligt och då brukar hon sova lite längre vilket hon behöver så jag tänker inte väcka henne. jag får ta en promenad i mörkret istället.

Jag vill komma i denna kropp som jag hade på bilden jag la ut här om dagen. Men mina glasdagar är över satt får nog sätta ribban lite lägre. Så det kan bli ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: