Inredning.

Sitter och tittar omkring på massa olika inrednings bloggar och dreglar. Åh om jag vann en massa pengar skulle jag köpa 2 hus och inreda med mina 2 olika stilar som krockar så skulle jag prov bo i båda och se vilket hus jag skulle trivas bäst i. Jag har verkligen fatnat för detta med inredning och jag vill ha allt. Snälla kära gud, skicka mig lite pengar så att jag kan få köpa lite möbler. Det är verkligen jätte roligt och just nu spanar jag in en massa saker som jag tycker att vi behöver nytt. Fredrik har siktat in sig på en ny TV men jag håller inte alls med honom. Vad ska vi med en ny TV till? Nya gardiner, taklampor, soffkuddar, ett avlastningsbord och nya hall möbler tycker jag går först.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: